XXI Jornadas de Biologia de Leveduras

"Professor Nicolau van Uden"

FAs inscrições devem ser efetuadas até ao dia 7 de Maio de 2018. Inscrição»

Valor da Inscrição (Não inclui alojamento):

Inscrição não estudantes:                     130€
Inscrição Estudantes*:                           85€

*estudantes de Licenciatura, Mestrado e Doutoramento ou Bolseiros de Investigação (
aplicável somente a bolseiros BI)

Os valores da inscrição incluem: documentação, “Jantar das Leveduras” (8 Junho), almoços (8 e 9 de Junho) e cafés.

Instruções de pagamento

A inscrição deve ser paga por transferência bancária, utilizando os dados fornecidos abaixo:

IBAN: PT50.0036.0038.99100699438.31

BIC/SWIFT: MPIOPTPL

NOME: IFCTS - INSTITUTO DE FORMAÇÃO CTS CRL

Envio de comprovativo de pagamento

Após o pagamento, deverá enviar um comprovativo desse pagamento, por exemplo, uma foto ou verificação da transferência bancária, por e-mail para This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Após a verificar da correspondência entre seus dados de registo e a prova de pagamento, confirmaremos a sua inscrição como válida.

A Sociedade Portuguesa de Microbiologia (SPM) oferecerá um prémio, com o valor da propina de inscrição, a um jovem microbiólogo que publique no Magazine da SPM um artigo de divulgação científica num tema apresentado neste Congresso. Para concorrer a este prémio, o artigo deve estar pelo menos em fase de revisão, e preencher os requisitos de qualidade e estrutura adequados (https://spmicrobiologia.wordpress.com/magazine-da-spm/).

_______________________________________________________________________________________________

Registrations accepted until May 7th 2018. Registration »

Registration fees (not including accommodation):

Regular registration:                          €130
Student* registration:                         €85

* Bachelor, Master and PhD students and BI researchers

The registration fee includes: documentation, the “Yeast Dinner” (8 June), lunches (8 and 9 June) and coffee breaks.

The Portuguese Society of Microbiology (SPM) will offer a prize, with the value of the registration fee, to a young microbiologist who publishes at the Magazine of SPM a scientific article in a topic presented in this Congress. To apply for this award, the article should be at least at the stage of review, and meet the requirements of quality and appropriate structure (https://spmicrobiologia.wordpress.com/magazine-da-spm/).

Payment Instructions

The registration must be paid by bank transfer, using the details provided below:

IBAN: PT50.0036.0038.99100699438.31

BIC/SWIFT: MPIOPTPL

NAME: IFCTS - INSTITUTO FORMAÇÃO CTS CRL

Send Proof of Payment

After payment, you must send a proof of the payment,  such as a photo or scan of the bank transfer, by email to This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Once we verify the match between your registration data and the proof of payment, we will confirm your registration as valid.

Should you require any assistance, let us know by email.

You are here: Home Inscrições